وسایل ماساژ شامل حوله، شمع معطر و سنگ داغ
وسایل ماساژ شامل حوله، شمع معطر و سنگ داغ

خدمات ماساژ در خانه Home Massage

به دنبال ماساژ ریلکسیشن و آرامش بخش در فضایی امن و خصوصی هستید؟ مرکز ماساژ لاوندر با ارائه خدمات ماساژ در منزل در شهر تهران، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بدون نیاز به رفت و آمد و تحمل ترافیک، از مزایای ماساژ در فضای آرامش بخش خانه خود بهره‌مند شوید. ماساژورهای مجرب و متعهد ما با استفاده از تکنیک‌های مختلف ماساژ، به شما در رفع خستگی، تنش و دردهای عضلانی کمک می‌کنند.
مرکز ماساژ لاوندر طیف وسیعی از ماساژهای درمانی، از جمله ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ ورزشی، ماساژ آروماتراپی، ماساژ سنگ داغ و ماساژ بافت عمیق را ارائه می دهد.

رزرو ماساژ در منزل

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ماساژ قابل دریافت در منزل، رزرو وقت ماساژ یا داشتن هرگونه سوال بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا با مشاوران ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید فرم قرار گرفته در صفحه را تکمیل کنید تا مشاوران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و تمامی اطلاعاتی که لازم می‌باشد را در اختیار شما قرار دهند.

هزینه خدمات ماساژ در منزل

میانگین تعرفه انواع ماساژهای ارائه شده در مرکز ماساژ لاوندر به شرح زیر می‌باشد. برای دریافت مشاوره و قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.

45 دقیقه ماساژ

800 هزار تومن

60 دقیقه ماساژ

1000 هزار تومن

120 دقیقه ماساژ

1800 هزار تومن

مزیت خدمات ماساژ در منزل ما

وسایل ماساژ

ارائه ماساژهای درمانی متنوع

ساعت

صرفه جویی در زمان

کیسه پول بر روی یک دست

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

نشان دادن یک نقطه بر روی نقشه

امکان ماساژ در تمام نقاط تهران

چک لیست پروتکل‌های بهداشتی

رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی

استفاده از ماساژورهای مجرب و متعهد

مزیت‌های استفاده از ماساژ درمانی در منزل

چرا از ماساژ در منزل استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات ماساژ درمانی در خانه خود، علاوه بر داشتن فواید و تاثیرات زیاد بر روی سلامتی‌تان، شما را از استرس ترافیک به دور نگه می‌دارد، در زمان شما صرفه جویی می‌کند و حریم خصوصی بیشتری در اخیتار شما قرار می‌دهد. برای مطالعه بیشتر در مورد ماساژ در خانه، مقاله‌ای که در مورد فواید و انواع ماساژ در خانه برای شما نوشته‌ایم را مطالعه کنید.

خدمات ماساژ در منزل مرکز ماساژ لاوندر چیست؟

منظور از خدمات ماساژ در منزل، ارائه انواع ماساژ درمانی و ریلکسی توسط ماسورهای حرفه‌ای در خانه است. با استفاده از خدمات ماساژ در منزل، هر کجای شهر تهران که باشید ماسورهای ما به منزل شما خواهند آمد و بافت‌ها و اندام‌های بدن شما را دستکاری و مالش می‌دهد.

ماساژ در خانه به دلیل راحتی و مزایایی که به همراه دارد، در سال‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. صرفه جویی در زمان، حفظ حریم خصوصی، مناسب برای افراد کم تحرک و لذت بردن از ماساژ در هر مکانی (خانه، دفتر کار، باشگاه ورزشی و …) از مزیت‌های این روش به شمار می‌آید.

ماساژ در منزل در تهران برای افراد و بیمارانی که شرایط و امکان بیرون رفتن از خانه را ندارند، بسیار مناسب است.

با استفاده از خدمات ماساژ در منزل مرکز ماساژ لاوندر، ماسورهای دوره دیده و حرفه‌ای را به منزل شما اعزام خواهیم کرد تا ماساژ مورد نیازتان را به شما ارائه کنند.

خدمات ماساژ در منزل توسط چه کسانی انجام می‌شود؟

تمامی ماساژهایی که در منزل ارائه می‌شوند، توسط ماساژورهای حرفه‌ای و کارآزموده انجام خواهند شد. ماساژ درمانگرهای آقا و خانم ما، عضلات و سایر بافت‌های نرم بدن شما را مالش می‌دهند تا آسیب دیدگی‌ها و سلامت عمومی بدن‌تان را بهبود دهند. ماساژ درمانگرها با اعمال فشار ملایم تا شدید و دستکاری بافت‌های نرم بدن و مفاصل، سعی می‌کنند تا مشکلات شما را برطرف کنند.

مزیت‌های استفاده از خدمات ماساژ در منزل

دلیل محبوبیت خدمات ماساژ در منزل مرکز ماساژ لاوندر، مزیت‌های بسیار زیاد آن است. برای مطالعه کامل فواید ماساژ درمنزل، مقاله‌ای که در مورد مزیت‌های دریافت خدمات ماساژ در خانه نوشته‌ایم را مطالعه کنید. در ادامه به مهم‌ترین مزیت‌های ماساژ در منزل اشاره خواهیم کرد.

 

1-لذت بردن از ماساژ در فضای راحت منزل

یکی از دلایل محبوبیت ماساژ، کاهش استرس و افزایش آرامش است. اصلی ترین مزیت خدمات ماساژ در خانه، لذت بردن از این نوع خدمات درمانی در خانه شما است. این کار حریم خصوصی کاملی را برای شما آماده می‌کند و در زمان رفت و آمد شما صرفه جویی خواهد کرد.
اگر بنابه هر دلیلی تحرک کمی دارید و نمی‌توانید از خانه خارج شوید، توصیه می‌کنیم که از این نوع خدمات استفاده کنیم. در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل می‌توانید از درمان در خانه خود لذت ببرید.

2-رزرو راحت

اعزام ماساژور به راحتی و تنها با یک تماس. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت، ماساژ مورد نیاز خود را در زمان دلخواه‌تان رزرو کنید.

3-استفاده از ماسورهای حرفه‌ای و با تجربه

ما در مرکز ماساژ لاوندر، از حرفه‌ای‌ترین و با تجربه‌ترین افراد در زمینه ارائه انواع ماساژ، بهره می‌بریم. ما در مرکز ماساژ لاوندر همواره تلاش می‌کنیم تا با استفاده از بهترین ماسورها، خدمات با کیفیتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

4-ارائه ماساژهای درمانی متنوع

مرکز ماساژ لاوندر انواع خدمات ماساژ را با توجه به نیاز و سلیقه شما عزیزان ارائه می‌دهد. برای مثال اگر به دنبال آرامش و ریلکسیشن هستید، می‌توانید از یک ماساژ آروماتراپی دلپذیر لذت ببرید. اگر هم به دنبال افزایش آمادگی بدن خود هستید، می‌توانید از خدمات ماساژ سوئدی، شیاتسو یا ماساژ ورزشی در خانه خود استفاده کنید.

5-تامین تمام تجهیزات لازم توسط ماسورهای ما

ماسورهای ما تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای تجربه یک ماساژ لذت بخش را با خود به همراه می‌آورند. تجهیزات و لوازم شامل میز ماساژ، اسانس، روغن ماساژ و … می‌باشد. در صورت نیاز به تهیه وسیله‌ای خاص توسط شما، از قبل به شما اطلاع رسانی می‌کنیم.

6-بهترین هدیه برای مهمان‌ها

آیا میزبان یک دوست هستید و می‌خواهید او را غافلگیر کنید؟ با ارائه یک ماساژ حرفه‌ای در منزل خود، لحظات و خاطرات خوشی را برای او به ثبت برسانید.

 

ارائه ماساژهای متنوع و تخصصی برای رفع نیازهای شما

ما در مرکز ماساژ لاوندر سعی کرده‌ایم تا طیف وسیعی از ماساژ‌های محبوب را با توجه به نیاز شما عزیزان ارائه کنیم. انواع خدمات ماساژ در منزل ما شامل موارد زیر می‌باشد:

 

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین ماساژ به شمار می‌آید که برای کسب آرامش و ریلکسیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از خدمات ماساژ سوئدی در منزل، این ماساژ را توسط ماساژورهای حرفه‌ای و در محل مورد نظرتان دریافت کنید.

 

ماساژ بافت عمیق

ماساژ بافت عمیق شباهت زیادی با ماساژ سوئدی دارد، با این تفاوت که از ضربات و فشارهای عمیق‌تری استفاده می‌کند و لایه‌های عضلانی عمیق‌تر را دستکاری می‌کند. با استفاده از خدمات ماساژ بافت عمیق در منزل، این ماساژ درمانی را در خانه یا محل کارتان دریافت کنید.

 

ماساژ تایلندی

با استفاده از خدمات ماساژ تایلندی در خانه، این ماساژ محبوب را در فضای آرامشبخش خانه خود دریافت کنید. ماساژ تایلندی به تسکین سردرد، کمر درد و افزایش انعطاف‌پذیری بدن کمک می‌کند.

 

ماساژ شیاتسو

ماساژ شیاتسو یک ماساژ ژاپنی است که برای ریلکسیشن و کسب آرامش استفاده می‌شود. در صورتی که به دنبال دریافت یک ماساژ ریلکسی در خانه خود هستید، از خدمات ماساژ شیاتسو مرکز ماساژ لاوندر استفاده کنید.

 

ماساژ نقاط ماشه‌ای

در صورتی که ماهیچه‌های شما بیش از حد فعالیت داشته باشند، فیبرهای عضلانی سفت شده‌ای (تریگر پوینت) در عضلات شما به وجود خواهد آمد. با استفاده از خدمات ماساژ نقاط ماشه‌ای در منزل، این نقاط دردناک را در خانه آزادسازی کنید.

 

ماساژ ورزشی

ماساژ ورزشی برای ورزشکاران و افرادی که فعالیت بدنی بالایی در طول روز دارند، مناسب است. استفاده از ماساژ ورزشی در منزل، به شما کمک می‌کند تا تاثیرات منفی ناشی از ورزش و فعالیت‌های بدنی سنگین را در فضای خانه خود خنثی کنید.

 

ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ به تسکین دردهای عضلانی، کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند. با استفاده از ماساژ سنگ داغ در خانه، این ماساژ را در فضای منزل خود دریافت نمایید و سپس یک خواب لذت بخش را تجربه کنید.

 

ماساژ آروماتراپی

ماساژ آروماتراپی یک ماساژ چند منظوره است و علاوه بر ماساژ عضلات و بافت‌های نرم، از پوست شما مراقبت می‌کند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی مود شما خواهد گذاشت. با استفاده از خدمات ماساژ آروماتراپی در منزل، این ماساژ را در محل مورد نظرتان دریافت کنید.

 

هزینه ماساژ در منزل

هزینه ماساژ در منزل به نوع ماساژ انتخابی، مدت زمان ماساژ و منطقه مورد نظر شما بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق ماساژ، می‌توانید با مرکز ماساژ لاوندر تماس بگیرید.

سوالات متداول

خیر، نیازی به تهیه هیچ تجهیزاتی نیست. ماساژورهای ما تمام تجهیزات لازم برای ماساژ را به همراه خود به منزل شما می آورند.

فرقی نمی‌کند که شما در کدام منطقه از تهران ساکن هستید، ما به تمام نقاط تهران ماساژور ارسال می کنیم. ماساژورهای ما آماده ارائه انواع خدمات ماساژ در منزل در شمال تهران، ماساژ در منزل در غرب تهران، ماساژ در منزل در شرق تهران، ماساژ در منزل در مرکز تهران و ماساژ در منزل در جنوب تهران میباشند.

ما در مرکز ماساژ لاوندر از ماسورهای خانم برای ماساژ بانوان و از ماسورهای آقا برای ماساژ آقایان استفاده می‌کنیم.

برای رزرو ماساژ در منزل، می توانید با شماره تلفن 09127181283 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق فرم قرار داده شده در صفحه درخواست خود را ارسال کنید.

خیر، نیازی به تهیه هیچ تجهیزاتی نیست. ماساژورهای ما تمام تجهیزات لازم برای ماساژ، از جمله تخت ماساژ، روغن ماساژ و تمام وسایل مورد نیاز را به همراه خود به منزل شما می‌آورند.

ماساژ در منزل برای افراد مختلف با نیازها و شرایط مختلف مناسب است. ماساژ می‌تواند به رفع خستگی، تنش و دردهای عضلانی کمک کند. همچنین، ماساژ می‌تواند گردش خون را بهبود بخشد، سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و به آرامش و ریلکسیشن شما کمک کند.

مرکز ماساژ لاوندر طیف وسیعی از ماساژهای درمانی، از جمله ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ ورزشی، ماساژ آروماتراپی، ماساژ سنگ داغ و ماساژ بافت عمیق را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، ماساژ مورد نظرتان را انتخاب کنید.